דלג לתוכן

למה כדאי לעבוד במשרדים במרכז שרונה בתל אביב?

מרכז שרונה, הממוקם בלב תל אביב, הוא אחד ממתחמי העסקים היוקרתיים והמבוקשים ביותר בעיר. הוא משלב מיקום מרכזי, נגישות נוחה, מגוון רחב של שירותים ומתקנים, וסביבה דינאמית ותוססת, מה שהופך אותו למקום אידיאלי עבור חברות ועסקים מכל הסוגים.

  למה כדאי לעבוד במשרדים במרכז שרונה בתל אביב?

הנה כמה מהסיבות העיקריות מדוע כדאי לעבוד ממרכז שרונה:

מיקום: מרכז שרונה ממוקם במרחק הליכה קצר מתחנת הרכבת תל אביב השלום, אחת מתחנות הרכבת המרכזיות בישראל. הדבר מאפשר גישה נוחה ומהירה לכל חלקי הארץ, הן באמצעות רכבת והן באמצעות תחבורה ציבורית אחרת.

מסעדות ובתי קפה: מגוון רחב של מסעדות ובתי קפה המציעים אוכל מכל רחבי העולם.

חנויות: מגוון רחב של חנויות, כולל קניון TLV וקניון שרונה, שמציעים מגוון רחב של חנויות.

משרדים להשכרה במרכז שרונה תל אביב

Point שרונה תל אביב

מתחם עבודה זה, ממוקם בשלושת הקומות הגבוהות של מגדל עזריאלי שרונה, מהן נפרש נוף פנורמי של תל אביב. כולל צפייה בנוף הים. מתחם זה, דוגל בחיי קהילה ושיתופיות. מה שיכול לעזור לעסק לצמוח כשיושבות באותו בניין מגוון חברות הייטק ישראליות מצליחות. במתחם זה ניתן למצוא משרדים פרטיים, עמדות Open space וחדרי ישיבות. אם תרצו לצאת מהקופסא, תוכלו למצוא בבניין זה גם חדר כושר, סטודיו לאימוני יוגה, חדר פינג פונג וגם חדר קולנוע. חדרים שמיועדים לגיבוש הצוות המשרדי. כל זה קורה במרכז העיר. 


שרונה Space

בשרונה Space, חלל עבודה בוטיקי המיועד לחברות סטארטאפ בעיקר על מנת להגיע ליעדם בעזרת הקהילה הידידותית והדינאמית שהמתחם מציע למי שעובד ממנו. השוכרים בשרונה Space יכולים לקבל תמיכה יחד עם מנטורים מקצועיים ובין לאומיים שמטרתם היא ללוות את את החברה על מנת להגיע ליעדה הסופי. סניף החשמונאים, ממוקם מול קניון האופנה TLV והוא צמוד למרכז שרונה. המתחם פתוח 24/7 והוא מציע משרדים פרטיים, חדרי ישיבות, מפגשי העשרה וארוחת בוקר

ב-Spacing, אנו מציעים מגוון רחב של משרדים להשכרה במרכז שרונה תל אביב, המתאימים לכל צורך ותקציב. על מנת לשכור משרד, המשיכו לגלול באתר או התקשרו אלינו- 073-702-8046









עדיין מתלבטים באיזה space לבחור?התייעצו עם המומחים שלנו.

   
  • Avater support - אווטר תמיכה