דלג לתוכן

חמשת חללי העבודה הכי טובים בתל אביב

קשה להשאר אדישים לגל חללי העבודה הנפתחים בארץ, ובמיוחד בתל אביב. ההיצע והשפע המדהימים, רק מעצימים את האתגר למצוא את חלל העבודה שיתאים בדיוק לכם. אך עדיין מבין כל חללי העבודה יש חמישה בולטים ומבוקשים במיוחד- הבאנו לכם אותם בכתבה הבאה

חמשת חללי העבודה הכי טובים בתל אביב

mindspace, מיינדפסייס-רוטשילד 45

המתחם הממוקם בנקודה הכי אסטרטגית ומבוקשת בתל-אביב. באמצעה של השדרה של רוטשילד- ליבת העסקים של תל אביב, בין המסעדות והברים המובילים, והכי חשוב – באזור הסטארט אפים הכי צומח של ישראל כיום. המתחם מלא חברות, דבר היוצר המון הזדמנויות לפיתוח קשרים עסקיים חדשים. החברים המגיעים לכאן ובכלל לחללי עבודה משותפים הם יזמים שהבינו שכיף לעבוד בבית אבל זה לא משתווה לעבודה בסביבה הגורמת לך לרצות לעבוד קשה יותר וטוב יותר, ובעיקר באנרגיה מאד נעימה וממכרת. זה בדיוק מה שקורה במיינדספייס. המתחם גדל לאחרונה והתרחב לקומה נוספת בבניין בו הוא שוכן. הרשת מפעילה גם מתחמים בעולם, בברלין ובקרוב בפולין.

תמצאו כאן עיצוב חדשני, מאד מושקע, מה שגורם לחפש את המעצב ולבקש קצת מהכשרון שלו. שילוב מושלם בין חלל עבודה משותף, המייצר המון חללים פרטיים. כיף ביחד, טוב גם לבד. קצת מזכיר מקום בילוי בסגנון גבוה. גם פה תוכלו למצוא חדר כושר מאובזר ומיועד לשימוש השוכרים בלבד, מסעדות רבות ברחוב וכמובן שירותי מנטורינג, הרצאות וערבי בילוי שמפיקות מנהלות הקהילה לרווחת החברים.

לסיכום: מיקום מושלם, עיצוב שמפיל את הלסת, מנהטן זה כאן.

 

למיינדספייס

WEWORK, שרונה,אלוף קלמן מגן 3

המתחם המושקע הזה מעורר תיאבון.  הוא מתפרש על פני כל הקומה השלישית בשרונה מרקט (3,800 מ"ר) ומבוקש מאוד בשל מיקומו - נמצא מעל שוק אוכל ססגוני ובמרחק של כמה דקות הליכה מהלב הפועם של תל-אביב מצד אחד ומתחנת רכבת השלום מצד שני. המתחם מתאים לכל יחיד, חברה או קבוצה ומאופיין בהמון חברות קטנות וסטארטאפים. רמת האיבזור גבוהה כיאה לסניפי ווי וורק. אפשר למצוא שני מטבחים באותה קומה- שהוקמו בכוונה כדי למנוע עומס בשעות הצהריים. חדרי ישיבות מפנקים המיועדים לפגישות של אחד על אחד או יותר, חדרי הנקה, מפגשי העשרה, הפי האוור, הנחות במסעדות ועוד. ואם אתם גלובליים – אז כמובן שברגע שהצטרפתם ל WEWORK אתם מורשים להכנס לשאר המתחמים בארץ ובעולם, כשהסיסמאות וכרטיסי הכניסה פתוחים ועובדים בכולם.

*כרגע ישנה רשימת המתנה של חצי שנה לפחות למשרד פרטי.

לסיכום: המנהיג של חללי העבודה בתל-אביב, תתכוננו להתאהב.

לווי-וורק

Sosa, סוסא שוקן 13.

SOSA, לא רבים יודעים היא בעצם:

South of Salame, טייק אופ על סוהו. סוסא הוקמה ע"י קרנות הון הסיכון המובילות בישראל, כחלק מליווי קהילת הסטארט אפים, עד האקזיט.

ממוקמת בדרום תל אביב, באיזור שקט במתחם יפיפיה בעיצוב וינטג'י אינדסטריאלי, המתחם מספק את כל צרכי השוכר כולל משרד, חדרי ישיבות, אינטרנט מהיר ועוד. הביקוש הרב למקום מגיע מהתמיכה אותה נותנת סוסא לשוכריה הכוללת פעילויות תוכן עסקי ופיתוח עסקי, ייעוץ וליווי ומנטורינג לסטרטאפים לצמוח, לגדול, לקבל מימון והשקעות.  לצד זה, ברגע שתשכרו שטח בסוסא תצטרפו למועדון חברים אקסלוסיבי אליו משתייכים גדולי המשקיעים, הקרנות, החברות והסטראפים, ויוצרת באמצעותו קהילה מעורבת ואיכותית המניעה את החדשנות הגלובלית קדימה.

בנוסף, סוסא דאגו להוריד דאגה אחת חשובה מליבכם- מה אוכלים היום. לפי הסטנדרטים של סוסא המטבח מספק ארוחות בריאות עם מוצרים טריים ואיכותים, וכמובן כולל ארוחת צהריים לפי תפריט משתנה.

לסיכום: אם אתם יזמים עם חלום להכיע לגונג בנאסדאק, זה המקום המושלם עבורכם.

לסוסא

merkspace, מרקספייס - קרליבך 10

המתחם נמצא באחד האיזורים האסטרטגיים ביותר בתל אביב, כשסמוך מאוד אליו נמצא סניף נוסף של אותה רשת.בין שניהם נמצא קניון האופנה החדש של גינדי מה שמאפשר חניה בחינם לכל השוכרים. הבחירה והביקוש הרב למקום מגיעים מהתמורה אותה מקבלים השוכרים, מנהלי הקהילה במקום נותנים את המקסימום האפשרי כדי לעזור לעסקים שם לצמוח. תמצאו כאן מפגש מנטורים, טיסות לחו"ל, הרצאות ועוד. המתחם משמש כאקסלרייטור ליזמים חדשים - כשאפשר למצוא המון חברות שבזכותו התרחבו וצמחו.

במידה ואתם חפצים במתחם צפוני יותר של אותה רשת, תוכלו לבחור חלל נוסף של מרקספייס ברמת החייל, או באמסטרדם.

לסיכום: ליזמים וסטארט אפיסטים המתכוונים להצליח, ורוצים להתרגל כבר היום לאיסט וילג'.

למרקספייס

 

Ayeka, אייכה- אליפלט 26

המתחם הפלורנטיני נפתח השנה וכבר מיצב עצמו כאחד מחללי העבודה המבוקשים ביותר בתל אביב. למרות שהשכנים היפסטרים, קהל היעד של אייכה הם הייטקיסטים וחברות צעירות אבל לא רק. המתחם מתפרש על פני 1800 מ"ר הכוללים חללי עבודה פתוחים, משרדים אישיים וחדרי ישיבות. אבל אלו רק הסיבות היבשות שגורמות לכל כך הרבה אנשים לדבר על אייכה. הייחודיות מתחילה בכך שהמתחם מציע אולפן צילום, אולפן הקלטות וחדר הקרנה. ומי שגונבת את ההצגה ובענק היא הבריכה הנמצאת בבניין ומוצעת לשימוש השוכרים במתחם. בנוסף לבריכה תמצאו גם חדר כושר מאובזר. כך ניתן ליישם באמת את המשפט: work hard – play hard.

המתחם נמצא בדרום תל אביב בשכונת פלורנטין הצבעונית, באיזור נגיש מאוד לתחבורה ציבורית ופרטית ובעיקר נהנה מהווייב הקסום בדרום הכי יפה של תל-אביב.

לסיכום: אייכה, חלל העבודה הכי ממכר בתל-אביב.

לאייכה 

עדיין מתלבטים באיזה space לבחור?התייעצו עם המומחים שלנו.

   
  • Avater support - אווטר תמיכה