דלג לתוכן

עולם הקו-וורקינג נכנס לכושר

עולם הקו-וורקינג הוא דינאמי. בתוך פחות מ-10 שנים תעשיית הקו-וורקינג נאלצה להמציא את עצמה מחדש מספר פעמים, כתגובה לדרישות השוק שמשתנות כל הזמן. גם השנה זה כך, הקו-וורקינג ממציא את עצמו מחדש, והפעם - עולם הקו-וורקינג נכנס לכושר!

עולם הקו-וורקינג נכנס לכושר

רק לפני כמה חודשים WEWORK הכריזה על השקת Rise by We, מועדון בריאות וסופר-ספא, במטרה לסייע לממברים (וגם למי שלא ממבר) להשיג שילוב בין עבודה לחיים. זמן קצר לאחר מכן Life Time Fitness הודעה על כניסתה לעולם הקו-וורקינג.
בהתפתחות לא צפויה של אירועים חברת קו-וורקינג נכנסה לעסקי הכושר, וחברת כושר נכנסה לעולם הקו-וורקינג. צירוף מקרים? לדעתנו לא.

שתי החברות נמצאות צעד אחד קדימה במשחק. חללים בעלי שימוש יחיד הפכו למיושנים, ואנשים מרחבי העולם מעדיפים חללים רב-שימושיים שיכולים לספק את כל צרכיהם.

תחשבו על זה, כמה פעמים ויתרתם על אימון הכושר שלכם בגלל המיקום הרחוק של מכון הכושר או בגלל פקקי התנועה הכבדים? אלו הם שני תירוצים מאוד נפוצים לכך.
כשהנסיעה או זמן ההגעה למכון הכושר עולים על זמן האימון - המוטיבציה יורדת; בייחוד אם אנשים מרגישים שהם לא יכולים להתנתק מהמשרד ליותר מדי זמן.

כושר ובריאות השתלבו כבר בעבר, כשחללי עבודה הציעו שולחנות שבנויים על הליכונים ואופניים, מקלחות וחניה לאופניים. אחרים יצרו שיתופי פעולה עם מכוני כושר מקומיים כדי שאלו יציעו לממברים של חלל העבודה מנויים מוזלים.
לכן, מה ש-WEWORK ו -Life Time עשו הוא מאוד הגיוני: לקרב את המשרד למכון הכושר ואת מכון הכושר למשרד. התוצאות יהיו שיותר אנשים יתאמנו, כלומר יותר אנדרופינים ישוחררו, מה שיוביל לעובדים שמחים יותר ופחות לחוצים.

ובעוד כולנו בעד עולם טוב ומאושר יותר, הפוטנציאל האמיתי הטמון כאן הוא האפשרות למזג אירוח, משרד וכושר יחד. עולם הקו-וורקינג נכנס לכושר על ידי סיפוק הפלטפורמה הנכונה המאפשרת מיזוג של כושר ועבודה, ברמה חדשה לגמרי.
גם WEWORK וגם Life Time מציעים גישה לחללי עבודה ולמכוני כושר, ובנוסף מציעים גישה למתקנים נוספים כמו ספא ובתי קפה. במונחי WEWORK, הם לא הראשונים שניגשו לתעשיה הזו, אבל הם בהחלט הראשונים לקחת את זה לרמה אחרת. Life Time, לעומת זאת, יצרו פה סוג של תקדים.

מודל הקו-וורקינג עובד. וכל עוד התעשיה הזו ממשיכה לגדול - זה בטוח שחברות ממגזרים אחרים יחפשו דרכים לשלב את היבט הקו-וורקינג במודל העסקי הקיים שלהן. האפשרויות וההזדמנויות הן אין-סופיות.

עדיין מתלבטים באיזה space לבחור?התייעצו עם המומחים שלנו.

   
  • Avater support - אווטר תמיכה