דלג לתוכן

תור הזנב – כך תמשכו את המילניאלס לחלל העבודה שלכם

סקרים שנעשו בשנים האחרונות חושפים - כשמדובר בצ'ופרים במקום העבודה, חדרי משחקים, איזור מנוחה ועמדת קבלה לא נמצאים יותר בראש סדרי העדיפויות. למעשה, מילניאלס דירגו גבוה יותר משרדים המאפשרים כניסה לכלבים.

תור הזנב – כך תמשכו את המילניאלס לחלל העבודה שלכם

לאחרונה, יש יותר פוקוס על בריאות במקום העבודה. כיום מבינים שכאשר אנשים מרגישים טוב, כך גם הביצועים שלהם טובים יותר. והנה עובדה מהנה - הוכח שחיות מחמד (לא רק כלבים) יכולות לגרום לנו להרגיש הרבה יותר טוב.

ידוע לנו מהמדע שחיות מחמד תורמות לבריאות הנפש של בני האדם, ונמצא שבעלי חיים ממגוון סוגים עשויים לעזור בהפחתת מתח, פחד וחרדה בקרב ילדים, קשישים וכל מי שביניהם. עדיין לא ידועים עד הסוף כל הפרטים, ולא ברור לנו עד הסוף איך הם עושים את זה, אבל זו עובדה שהיצורים האלו גורמים לנו להרגיש טוב יותר.

מילניאלס, אם כך, לא כאלה משוגעים שהם מעדיפים מקום עבודה ידידותי לכלבים מאשר משרד עם איזור מנוחה. 
אך רגע לפני שאתה מזדרז להקים חלל עבודה משותף ידידותי לבעלי חיים, עליך לשקול כמה דברים. אלא אם אתה בסדר עם זה שאחד הממברים יגיע לחלל העבודה שלך מלווה בסוס.

בתור התחלה, עליך לבדוק אם בעל הנכס מאפשר כניסת חיות מחמד לבניין. ישנן חברות המאפשרות לכל ההולכים-על-ארבע להגיע למתחם בכל עת. וגם אם החברה גדלה ופותחת סניפים נוספים, היא דואגת שכל אחד ממתחמיה יאפשר כניסה לכלבים ללא יוצא מן הכלל.

דבר נוסף שאסור לשכוח, עליך לחשוב כיצד מדיניות הכנסת חיות המחמד למתחם תשפיע על קהילת חלל העבודה שלך, וכמובן כיצד היא תשפיע על עיצוב המקום ועל בחירת הרהיטים בהם תשתמש על מנת שלא יהרסו. מסיבה זו חשוב שיהיו לך כללים וחוקים ברורים. ישנם מתחמים המאפשרים לבעלי החיים לשהות גם בחללים המשותפים וגם במשרדים הפרטיים. עם זאת, הם אינם מאפשרים לאף בעל חיים לטפס על הרהיטים (או על חברי קהילת המתחם). אם לממבר בקהילה יש פוביה או אלרגיה, הבעלים של חיות המחמד צריכים לקחת זאת בחשבון ולפעול בהתאם.

ישנם חללי עבודה משותפים שיש בהם אזורים קבועים מראש בהם מותר לכלבים להשהות ואזורים שאליהם אין לכלבים כניסה ללא יוצא מן הכלל. בחלק מהמקומות ישנם מסלולי הליכה יעודיים בתוך המתחמים עצמם שדרכם ממברים המביאים כלב לעבודה אמורים לעבור, ומנגד ישנם מסלולי הליכה בהם רצוי שלא יעברו כדי למזער הפרעות אפשריות. 
ישנם מתחמי עבודה המאפשרים כמות מוגבלת של כלבים – והכלבים הללו צריכים להיות מאולפים היטב. ובכל זאת, ממברים הרוצים להביא את חברם הטוב ביותר צריכים להיות בעלי משרד פרטי, ואם הם ממקומים בחלל עבודה משותף על הכלב להיות כלב רגוע ושקט במיוחד.

על מנת שהמודל הידודותי לחיות מחמד יעבוד בחלל העבודה שלך, עליך לחשוב על מדיניות חיות מחמד מפורטת מאוד. 
מקומות אשר מאפשרים כניסה לכלבים מבקשים לרוב מידע על חיסוני הכלב וקובעים חוקי בסיס. למשל – על הכלב לעבור תקופת נסיון, על בעלי הכלב להבין באופן מוחלט שהוא אחראי על הכלב ושזו חובתו לנקות אחריו. בנוסף, על הכלב להתנהג יפה, לא לנבוח על אנשים החולפים לידו, ועליו להשאר קשור או צמוד לבעליו. חלק מהמקומות אף גובים עמלה חודשית מממברים המביאים כלבים, ושמורה להם הזכות להגביל את כמות חיות המחמד ואת זמן שהותן בחלל העבודה.

חוקים נוספים נפוצים דורשים מבעלי חיות המחמד לדעת לאתר אותם בכל רגע נתון ולא לאפשר להם לטפס על ריהוט בחלל העבודה. בעלי חיות המחמד אחראים לנזק שנעשה לרהיטים על ידי החיות. 
ישנם מקומות אשר מבקשים מהורי חיות המחמד להרשם לאפליקציה שבה ימלאו את שם חיית המחמד, גזע, צבע, משקל, תמונה, הוכחת חיסון, תג רישוי ורישומים וטרינריים מעודכנים.

מדיניות הכנסת בעלי חיים מוגבלת בדרך כלל לחתולים ולכלבים, ובכל זאת יש מקומות שישקלו סוגים שונים של בעלי חיים, בתנאי שאלו יעמדו בחוקי המקום ויתנהגו בהתאם. 
ישנם יתרונות רבים למדיניות הכנסת חיות מחמד לחללי העבודה, למשל פעילויות המערבות ימי אימוץ של גורי כלבים וחתולים ממכלאות איזוריות. למרות זאת, על מנת שחלל עבודה המאפשר כניסה לחיות מחמד יתפקד כמו שצריך וללא הפרעות, יש צורך בתכנון אסטרטגיה נכונה.

לסיכום, אם השתכנעת להקים חלל עבודה משותף המאפשר כניסה לחיות מחמד, כדאי שלא תשכח את הנקודות הבאות:


*ודא כי הבניין בו אתה מקים את חלל העבודה שלך מאפשר כניסה לחיות מחמד.
*תכנן הליך קבלה קל וברור הדורש רק פרטים נחוצים ורלוונטים של חיות המחמד. 
*ודא כי אתה מצהיר באופן ברור לאילו סוגי בעלי חיים הכניסה מותרת. 
*כתוב "קוד התנהגות" הפונה לחיות המחמד ולבעליהן. 
*התחשב בדעות, פוביות ואלרגיות של ממברים אחרים בקהילה.
*ארגן האפי האוור של אימוץ בעלי חיים ותרגיש איך הצרות נעלמות.

עדיין מתלבטים באיזה space לבחור?התייעצו עם המומחים שלנו.

   
  • Avater support - אווטר תמיכה