דלג לתוכן

5 סיבות למה קו-וורקינג הגיוני לסטארטאפים

חללי עבודה משותפים ברוב המקרים תואמים בדיוק לסטריאוטיפ שדמיינתם – קפה אורגני בחינם, בירה, ספות בלאונג'ים, שולחן פינג-פונג או כדורגל וים של חבר'ה צעירים שעסוקים במשהו במחשבי apple שלהם. אז נכון, כנראה שאלו השירותים הראשונים שקופצים לכם לראש כשאתם שוקלים אם להצטרף לחלל עבודה משותף, אבל הערך האמיתי מסתתר לו...הנה רשימת הטבות נבחרות שכדאי שתקחו בחשבון.

5 סיבות למה קו-וורקינג הגיוני לסטארטאפים

1. אתם יכולים להרשות את זה

נכון, השכירות פר מ"ר היא לא בדיוק זולה, אבל יש כל כך הרבה אפשרויות כך שתמיד תוכלו למצוא פתרון לכל תקציב. זה אולי יעלה קצת יותר מ"לעקוץ" wifi בבית קפה שכונתי, אבל אפשר להרשות את זה הרבה יותר מאשר חוזר שכירות ארוך במשרד מסורתי.

2. תוכלו להגדיל את השטח ככל שהחברה תגדל

כשמדובר בסטארטאפים שום דבר לא סטאטי, וחללי עבודה משותפים מעוצבים בצורה המאפשרת גמישות ונוחות לצמיחה. כרגע אתם 5 עובדים ובעוד חודש תהיו 10 עובדים? אין בעיה, אפשר פשוט להחליף למשרד גדול יותר בהמשך המסדרון.

3. חללי העבודה ערוכים עם צוות שאפילו לא ידעתם שאתם צריכים

חללי העבודה המשותפים מכירים טוב את הצרכים של חברות סטארטאפ, ורובם מציעים מגוון שירותים שיכולים לעזור לעסק לגדול, החל ממפגשי משקיעים ועד לסיוע בהנהלת החשבונות של החברה. גם אם המתחם לא יכול לעזור בעצמו, תמיד תוכלו לפנות לשכנים שלכם.

4. נטוורקינג, נטוורקינג, נטוורקינג

בעוד שהדור הצעיר שולט בהרכב הדמוגרפי בחללי העבודה, האקוסיסטם של האנשים, חברות ותעשיות היא למעשה מאוד מגוונת. על כל חברת סטארטאפ טכנולוגית יש עורך דין עם משרד פרטי או חברת הפקדת וידאו. אתם לא יכולים לדעת את מי תפגשו ואיך תוכלו לשתף פעולה.

5. תקיפו את עצמכם באנרגיה חיובית

אל תמעיטו בערכם של הקשיים הפסיכולוגיים הקיימים בחיי סטארטאפ. יהיו זמנים שאתם תפקפקו בעצמכם, בחברה שלכם ובמשימה שלכם. יהיו לילות בהם תעבדו עד מאוחר בזמן שהחברים והמשפחה שלכם מבלים. הדבר הטוב ביותר שאתם יכולים לעשות כדי להפטר מרגעי הדאון שבחיי הסטארטאפ זה להקיף את עצמכם באנשים חכמים, מסורים וחרוצים. לא משנה מה האתגר העומד בפניכם, כנראה שמישהו אחר כבר התמודד איתו בעבר וגבר עליו, ותמיד טוב שתהיה תזכורת לכך.

עדיין מתלבטים באיזה space לבחור?התייעצו עם המומחים שלנו.

   
  • Avater support - אווטר תמיכה