דלג לתוכן

4 השירותים שממברים הכי אוהבים בחלל עבודה משותף

אם אתם תוהים מה יגרום לממברים שלכם להאריך את חוזה השכירות ומה ימשוך ממברים חדשים כדי שתדעו שנמצא כי חוויה בחלל עבודה משותף מועצמת על ידי שירותים שמטפחים את הבריאות הפיזית והנפשית של הממברים. בנוסף, מסתבר ששירותים המשפרים פרודוקטיביות או כאלו הקשורים לקהילה או לכיף – הם הבחירה המובילה בחוויית קו-וורקינג.

4 השירותים שממברים הכי אוהבים בחלל עבודה משותף

1. נשנושים וממתקים

פיזור נשנושים במטבח בזמנים קבועים זו דרך יעילה לאחד אנשים (מי לא יבוא לשעת נשנושים בחינם?), יותר מאשר פיזור נשנושים בכל שעות היום, מה שהופך את זה לפחות אטרקטיבי. בחלק מהמקומות שמים את הבריאות בצד ומחלקים עוגיות, ממתקים ושוקולד, בעוד שבמקומות אחרים משתדלים לשמור על בריאות באמצעות חלוקת פירות וירקות.

2. חוגים

תרגולי מיינדפולנס ושיעורי יוגה הם חלק מהחוגים שתופסים תאוצה בחללי עבודה משותפים. מפעילי החללים משתדלים לכוון ליצירת סביבה שתסייע לממברים למצוא את השלווה והמיקוד שיעזרו להם להצמיח את העסק. באופן זה, הממברים לא צריכים לעזוב את חלל העבודה כדי לשמור על כושר, איזון ובריאות.

3. אור שמש וסביבה חיצונית

נמצא כי אור יום הוא הפיצ'ר הטבעי הכי אהוב בחללי עבודה משותפים, ולכן חלונות גדולים וחללים מוארים הם חשובים במיוחד. חצר גדולה עם דשא ועצים גבוהים, מרפסת מול נוף, פינת ישיבה על הגג – כל אלו הם סביבה חיצונית שיכולה להיות בונוס מעולה למי שצריך להרגיש קצת מחוץ למשרד.

4. מדיניות הכנסת כלבים

ידוע כי חיות מחמד בחלל עבודה מספקים הרבה יתרונות. בעלי החיים גורמים לממברים לחוצים לעצור לדקת ליטוף, ובכך לקחת צעד אחורה מהעבודה האינטנסיבית. בעלי החיים גורמים לעובדים להיות שמחים יותר, מפחיתים לחץ ויוצרים סביבה נוחה ונעימה. בנוסף, הם משמשים כטריגר לאינטראקציות ספונטניות שעשויות להוביל לקשרים חדשים.

עדיין מתלבטים באיזה space לבחור?התייעצו עם המומחים שלנו.

   
  • Avater support - אווטר תמיכה