דלג לתוכן

5 גורמים המשפיעים על פרודוקטיביות של סטארטאפים בחלל עבודה

מדוע הסביבה, בייחוד כאשר קשורה לפרודוקטיביות, חשובה ביותר? בימינו, יזמים וסטארטאפיסטים סורקים את העולם ומחפשים את המקום האידיאלי לבסס את עצמם, אבל האם אנחנו באמת יודעים מה הכי טוב בשבילנו? זה מאוד חשוב שסטארטאפיסטים ידעו בבירור את המטרות שלהם כדי שיוכלו לבחור חלל עבודה שיתמוך בשאיפות אלו.

5 גורמים המשפיעים על פרודוקטיביות של סטארטאפים בחלל עבודה

מיקום

סטארטאפיסטים רבים נוטים לחפש חלל עבודה המרוחק מספיק מהבית, אבל שלא בעייתי להגיע אליו. חללי עבודה שנמצאים קרוב מדי לבית גורמים לנו להתמהמה או להתפתות לעצור לארוחת צהריים בבית. זה כמעט אף פעם לא עובד לטובתנו, מאחר שבאופן בלתי נמנע אנחנו מבלים פחות זמן בחלל העבודה, מה שמוביל לכך שיש לנו פחות שעות פרודוקטיביות ביום. בנוסף, אנחנו מעדיפים חללי עבודה שמרוחקים מאטרקציות מאותה סיבה. הפחד מהיעלמות הוא אמיתי והוא משפיע על כולנו בדרכים שונות. מאוד קל להתפתות לארוחות צהריים ארוכות, האפי האוורז, שיעורי יוגה, קניות וממברים אחרים שלא מפסיקים להזמין אותנו להפסקה.

בית קפה

קו-וורקינג וקפה הן מילים נרדפות. רבים מאיתנו נמשכים לקפה בתשלום, לצפייה בהכנת הקפה ולשתייה של הקפה. כמה שיותר קרוב לשולחן שלנו – ככה יותר טוב. 10 דקות של הפסקה ומתיחת הגוף בדרך לרכישת קפה מסייעת לטעינת המצברים מחדש, בעוד שהליכה במורד הרחוב לבית הקפה האיזורי תהפוך בקלות לשעה שלמה של הפסקה. נסו לצמצם את זמנכם מחוץ לחלל העבודה למינימום, ותעניקו יותר שעות פרודוקטיביות מהיום לסטארטאפ שלכם.

משרד שקט

רוב האנשים מחפשים חלל עבודה שיש בו אווירה יותר שיתופית שכולל אינטראקציה חברתית. מי שיודע שדעתו מוסחת בקלות ושקשה לו להתרכז, ככל הנראה ישגשגש יותר באיזורים שקטים בהם המוח יכול לחשוב בשקט בלי אותן הסחות. לאנשים כאלו כדאי לעבוד בחללי עבודה שיש בהם אווירה שקטה או משרדים ואיזורים שקטים בהם ניתן להתנתק מהשאר כשצריך. זה מאוד חשוב שחלל עבודה יכלול איזורים יעודיים לקבוצות שקטות, ומצד שני חדר ישיבות ותאי טלפון לאנשים הקולניים. כסטארטאפ, אתם תרצו להנות משתי האפשרויות – עבודה משותפת עם צוות ועבודה שקטה מלאת ריכוז.

אנרגיה

יש משהו מאוד אבסטרקטי שאנשים מצליחים מבינים אותו היטב. אפשר לקרוא לזה משיכה, אפשר לקרוא לזה פיזיקה, אבל בשורה התחתונה מדובר באנרגיה. כשאתם מקיפים את עצמכם באנשים חיוביים (אנרגיה), כשאתם חולקים חלל עבודה עם שותפים למשימה (אנרגיה), כשיש סביבכם תזוזה תמידית (אנרגיה), אתם תגיעו למקומות מהר יותר. זה אולי יעלה לכם קצת יותר, אבל זה שווה את זה. הסטארטאפ שלכם יצמח מהר יותר ורחוק יותר רק בזכות האנרגיה הטובה שמסביבו.

קהילה

זה כנראה הגורם החשוב ביותר המשפיע על הסביבה של הסטארטאפ שלכם. רק אתם יודעים מה אתם מחפשים בקהילה, אבל סביר להניח שמוחות דומים זה אחד מהדברים הרצויים. לפני שאתם מצטרפים לחלל עבודה, קראו את חוות הדעת והירשמו למספר אירועים של המקום. כך תוכלו לוודא שאתם משלבים בין הסטארטאפ שלכם לבין הקהילה וחלל העבודה המתאימים לכם.

עדיין מתלבטים באיזה space לבחור?התייעצו עם המומחים שלנו.

   
  • Avater support - אווטר תמיכה