דלג לתוכן

4 טיפים שיעזרו לאנשים הסובלים מחרדה חברתית להתמודד עם חלל עבודה משותף

אם מפגש עם אנשים חדשים גורם לכם לחרדה חברתית, איך תבטיחו שחוויית הקו-וורקינג שלכם תהיה מוצלחת?

4 טיפים שיעזרו לאנשים הסובלים מחרדה חברתית להתמודד עם חלל עבודה משותף

1. עשו מחקר

מציאת חלל העבודה המשותף עבורכם זו לא משימה פשוטה. הדבר הראשון שאתם צריכים להתחשב בו, הוא מה אתם רוצים שיקרה ביום העבודה שלכם, מפני שזה יעזור לכם לצמצם את האפשרויות. אם אתם יודעים שרוב שעות היום אתם בטלפון, כדאי לכם לוודא שבחלל העבודה יש תאי טלפון. אם נטוורקינג זה משהו שחשוב לכם, נסו לתאם סיור במתחם ביום בו נערך אירוע חברתי כלשהו.
אבל זכרו שיום העבודה שלכם הוא רק חלק מהפאזל, עליכם להתחשב גם במה שסביב זמן העבודה. למשל, אם אתם רוכבים על אופניים, כדאי לכם לוודא שיש בחלל העבודה חדר לאחסון אופניים. אתם רגילים לצאת להפסקת צהריים מחוץ למשרד? כדי שתבדקו אם יש מספיק מסעדות באיזור. מחקר מקדים יעזור לכם לסלק כמה משתנים, לתחום את החוויה המתקרבת ולצמצם את מספר האפשרויות על בסיס מה שחשוב לכם.

2. שלחו הודעה למנהל/ת הקהילה

מאוד מומלץ ליצור קשר עם מנהל הקהילה לפני שמופיעים בחלל העבודה. זו הזדמנות מעולה לשאול שצצו לכם (אולי אפילו בעקבות המחקר שעשיתם) וליצור קשר מבעוד מועד. פעמים רבות, העובדה שמישהו מצפה לנו עוזרת מאוד משתי סיבות – הראשונה היא שזה גורם לנו באמת להופיע, והשנייה היא שזה מעניק גורם ידוע כלשהו הידיעה שמישהו מחכה לנו ויעזור לנו להתמקם.

3. הציבו ציפיות מציאותיות שניתנות להשגה ליום

אנחנו המבקרים הנוראיים ביותר שלנו. לכן, יהיה לכם קל לסבך את עצמכם בצרות אם תציבו מטרות גבוהות מדי. אחרי הכל, אתם רק בני אדם. אפילו רק ההופעה בחלל העבודה יכולה להיות "ביג דיל" לאלו מכם הסובלים מחרדה חברתית. תנו לעצמכם משימה שניתנת להשלמה. זה יכול להיות משימה אחת מתוך To Do ליסט שעשיתם או להציג את עצמכם לבן אדם אחד בחלל העבודה. תציבו מטרה אחת מראש ותעשו כל מה שיעזור לכם להרגיש שזה היה יום מוצלח של קו-וורקינג. גם אם זו הפעם הראשונה שאתם נמצאים בחלל עבודה, וגם אם זו הפעם הראשונה שלכם בחלל העבודה הספציפי, שמרו על המשימה שלכם קטנה ומציאותית. זה יהפוך את הזינוק הזה להרבה יותר פשוט.

4. פשוט לכו על זה

החלק הכי קשה הוא ההתחלה. זה יכול לקחת שבועות עד שאוזרים את האומץ לדרוך בחלל עבודה משותף. אבל ברגע שתופיעו שם, תבינו שזה לא כל כך מאיים. ברגע שתנסו את זה, תבינו שרוב החששות שהיו לכם היו חסרות בסיס.

עדיין מתלבטים באיזה space לבחור?התייעצו עם המומחים שלנו.

   
  • Avater support - אווטר תמיכה