דלג לתוכן

ארבעת חללי העבודה הטובים ביותר בהרצליה

עם מיקום אסטרטגי ליד תל אביב וצירי תחבורה ראשיים, שלל מסעדות מכל הסוגים ובנייני משרדים מודרניים - לא מפתיע שהרצליה פיתוח הפכה לביתן של חברות הייטק וטכנולוגיה מקומיות וגלובליות, ובעקבות כך גם לביתם של חללי עבודה משותפים רבים. אלו הם ארבעת חללי העבודה הטובים ביותר בהרצליה

ארבעת חללי העבודה הטובים ביותר בהרצליה

WeWork

ווי-וורק הרצליה הוא אחד מתוך 12 מתחמי ווי-וורק הפועלים בארץ. הוא נפתח בשנת 2005 וחברים בו כיום כ-1000 אנשים. רשת ווי-וורק נוסדה על מנת להעניק ליזמים, עצמאיים, סטארט-אפים, חברות קטנות ואף חטיבות של תאגידים גדולים, את האפשרות לחבר ביניהם במתחמי עבודה יוצאי דופן, והדבר מורגש גם בסניף הרצליה. הסניף בעל עיצוב חדשני ומודרני, מצויד באמצעים טכנולוגיים חדשים, וניכרת בו השקעה בכל פרט. במתחם, המתפרש על פני כ-6000 מ"ר, נהנים הממברים מסביבת עבודה תוססת וצעירה, שטחים ציבוריים רבים ומרווחים (כולל מרפסת אחורית), חדרי ישיבות ומטבחונים בכל קומה, אירועים מגוונים וצוות אדיב ונעים.

Regus

ריג'ס היא אחת מהחברות המובילות בעולם להשכרת משרדים. המתחמים של ריג'ס מפוארים ומעניקים סביבת עבודה נוחה ופוריה. לריג'ס ישנם 2 סניפים בהרצליה פיתוח, האחד ממוקם ברחוב החושלים והשני ברחוב המנופים. המתחמים ממוקמים במחוז ההיי-טק של הרצליה פיתוח ומציעים משרדים מאובזרים בהתאמה אישית, משרדים וירטואלים, מרחבי עבודה משותפים, חדרי ישיבות, שירותים נלווים כגון שירותי משרד מתקדמים, כתובת עסקית קבועה, ניהול אדמיניסטרטיבי שוטף, מענה טלפוני – כל מה שנדרש על מנת לאפשר ללקוחות לעבוד מכל מקום ובכל עת.

Spaces

SPACES היא חברת חללי עבודה שהחלה את דרכה באמסטרדם, הולנד. הסניף הישראלי הראשון של החברה, שהוקם בהרצליה פיתוח, פועל במתכונת "מועדון עסקים" יוקרתי ואיכותי. למרות זאת, אל תטעו - המתחם לא מתאים רק לבעלי מקצועות ולמנהלי חברות שאינם נמצאים בתחילת דרכם, הוא מתאים גם לסטארטאפיסטים וליזמים צעירים המחפשים סביבה שמעודדת צמיחה ושיתופי פעולה בינ"ל. מתחם SPACES מציע עמדות עבודה במשרדים פרטיים ובאופן-ספייס, חדרי ישיבות, בית קפה בתוך המתחם, חדרי משחקים ועוד.

Mindspace

סניף הרצליה של מיינדספייס הוא השלישי בארץ, אחרי שני סניפים בתל אביב. המתחם מציע משרדים פרטיים, עמדות באופן-ספייס, חדרי ישיבות, מטבח מאובזר ושירותים משרדיים נוספים. האווירה במיינדספייס היא אורבנית וצעירה, והממברים נהנים מאירועים, הרצאות, סדנאות, happy hour שבועי ועוד מגוון פעילויות המעודדות יצירת קשרים עם אנשים וחברות מובילות בסצינת ההייטק והחדשנות.

עדיין מתלבטים באיזה space לבחור?התייעצו עם המומחים שלנו.

   
  • Avater support - אווטר תמיכה