דלג לתוכן

8 הדברים הכי גרועים שיכולים לקרות בחלל עבודה משותף

תעשיית חללי העבודה המשותפים מערבת בתוכה הכנסת אורחים; זו אחת מהסיבות לכך שבעלי מתחמים בוחרים פעמים רבות במנהלי קהילות עם רקע הקשור בהכנסת אורחים. זה מאוד הגיוני, מאחר שאנחנו חיים בעולם בו מקום העבודה הוא יעד - חברות ואינדיבידואלים מחפשים דרכים לשפר את חוויית יום העבודה.

8 הדברים הכי גרועים שיכולים לקרות בחלל עבודה משותף

עם הטכנולוגיה המתפתחת של היום וזמינות הנתונים, אתם בטח מצפים שמקום העבודה יפעל בצורה חלקה כל היום, כל יום. זהו אחד מהדברים העיקריים אותם מציעה סביבת עבודה גמישה: התמקדות בנושאים יומיומיים, ניהוליים ותחזוקה, כך שהממברים היושבים במתחם אינם צריכים להתעסק בדברים אלו.

למרבה הצער, יש פעמים שלא משנה כמה אנחנו מנסים, דברים לא מסתדרים כפי שרצינו. בנוסף, לפעמים נראה לנו שהטכנולוגיה פועלת נגד בני האדם ובוגדת בנו כאשר אנחנו הכי צריכים אותה – ואז אנחנו צריכים להסביר את השגיאה האנושית.

בכל אופן, כשזה נוגע למקום העבודה, יש מספר בעיות הנוטות להוציא מאיתנו את הרע ביותר, לא משנה כמה הבעיה טריויאלית. הנה כמה דוגמאות:

1. אין Wi-Fi או שה- Wi-Fi מקרטע

אלא אם כן אתם נמצא בסיעור מוחות או פגישה, רוב הסיכויים שאתם צריכים להשתמש באינטרנט. Wi-Fi איטי, או היעדר Wi-Fi, מסוגלים להרוס לממברים יום עבודה שלם.

2. המזגן לא עובד

מלחמות על המעלות של המזגן הן דבר אחד, אבל מזגן שלא עובד זה דבר אחר לגמרי. דמיינו לעצמכם יום שרבי באמצע הקיץ בלי מזגן. עכשיו תוסיפו לכך את העובדה שיכול להיות שאין מספיק דלתות וחלונות לפתוח כדי לאפשר זרימת אוויר.

3. אין שקעים חשמליים זמינים

כיום, צריכים להיות לפחות שני שקעים חשמליים לאדם במשרד. אחד המיועד להטענת הפלאפון והשני המיועד למחשב. זה נשמע כמו דבר קטן, אך לבחור בין להטעין את הפלאפון או המחשב שלנו הוא משהו שאנחנו לא צריכים לדאוג לו במאה ה-21.

4. תאורה גרועה

אתם מכירים את כאב הראש האזכרי שמכה בשעות הבוקר המאוחרות או אחרי הצהריים? תאשימו את המנורות. אולי זה לא משהו שהייתם משקיעים בו מחשבה ביום-יום, אבל נורות גורמות לכאבי ראש, מאמץ לעיניים ועייפות כללית.

5. אין קפה או שיש קפה לא מוצלח

מה יותר גרוע מלפתוח את היום בלי כוס קפה? כנראה שלפתוח את היום עם כוס של קפה מגעיל. אף אחד לא רוצה לשתות מים בטעם קפה.

6. חימום טונה או כרוב ניצנים במיקרוגל

אנחנו לא יודעים איך ישנם אנשים שמעיזים לעשות זאת בסביבת המטבח המשותף, אך הם עלולים לעשות זאת כדי להתנקם במישהו. סביבת עבודה מסריחה יכולה להיות גרועה יותר מסביבת עבודה מרעישה. האף שלנו רגיש לפחות כמו האוזניים שלנו.

7. כלים מלוכלכים באיזורים משותפים

סביבת עבודה מלוכלכת יכולה להשפיע בצורה שלילית מאוד על פרודוקטיביות. ספל מטונף, קערה או כוס שהושארו שלושה ימים על שולחן משותף - כל אלו לא צריכים לקרות בחלל העבודה.

8. טלפון שמצלצל ללא מענה וללא הפסקה

או שתענו או שתשימו את הטלפון על שקט! הצלצול החוזר שלא פוסק הוא שווה ערך לשמיעת שיחה לא רצויה באוזן.

עדיין מתלבטים באיזה space לבחור?התייעצו עם המומחים שלנו.

   
  • Avater support - אווטר תמיכה