דלג לתוכן

חלל העבודה האוסטרלי המתפקד באופן אוטומטי ללא צוות במתחם

מתחם העבודה המשותף Home Base, הממוקם באוסטרליה הרחוקה, פועל באופן אוטומטי לחלוטין ללא צוות במקום. בעוד שהמתחם הוא חסכוני ויעיל, חסר בו את האתוס הקהילתי - אבל נכון לעכשיו, זה לא פוגע ביעילותו. מודל ההפעלה החלקלק של המתחם מאפשר לו לחסוך עלויות גבוהות ומשמעותיות שיכולות לסייע בצמיחת ובהתרחבות הרשת.

חלל העבודה האוסטרלי המתפקד באופן אוטומטי ללא צוות במתחם

לאחרונה בחנו כיצד המציאות המדומה (AR) והמציאות הווירטואלית (VR) ישנו את סביבות העבודה שלנו, אבל מה עם הטכנולוגיה הקיימת והזמינה כיום?

מטרת הטכנולוגיה היא לשפר את חיי היומיום של הממברים של חלל העבודה שלכם כדי להבדיל אתכם מהמתחרים. פלטפורמת הטכנולוגיה של מתחם העבודה צריכה להיות בלתי נראית ולספק חוויית משתמש חלקה על פני נקודות מגע ומיקומים מרובים.

ישנו חלל עבודה באוסטרליה הנמצא צעד לפני כולם. המתחם, שנקרא Home Base, ממוקם במלבורן והינו חלל עבודה אוטומטי המתפקד ללא צוות באתר. Home Base הוא פרי יוזמתו של קמבל מקלאוד, שהקים את המתחם בשנת 2017 בתקווה להיות חלל עבודה אשר מנצל את הטכנולוגיה בדרך היעילה ביותר. גישה זו מאפשרת לחברה להציע את המתחם החסכוני ביותר שקיים נכון להיום במלבורן.

טכנולוגיה ניידת

מקלאוד מספר שהמערכת של Home Base משתמשת בטכנולוגיית הטלפונים הניידים כדי לאפשר למשתמשים להכנס למתחם, לשכור חדר ישיבות ולשריין שירותים נוספים. הוא מוסיף, שהם פיתחו טכנולוגיה המחליפה את הצורך במפתחות. המערכת הזו מחוברת עם הלוקיישנים של מתחם העבודה, ומספקת לממברים חופש תנועה 24/7 מבלי שיצטרכו להסתמך על מישהו נוסף. הכל יכול להיעשות דרך אפליקציה בטלפון, מה שאומר שאין צורך בצוות בכל הסניפים של הרשת, מה שמאפשר להשקיע יותר בממברים. בעוד שהטכנולוגיה נראית מתקדמת במיוחד, האפליקציה מאוד פשוטה לשימוש והיא מאפשרת לממברים להעניק גישה זמנית ללקוחות איתם הם נפגשים. לעתים קרובות, לא ניתן לסמוך על טכנולוגיה ב-100%. לכן, אם מסיבה כלשהי הטכנולוגיה קורסת, הבניין פועל באמצעות חדר בקרה מרוחק המאפשר לשרת לעבוד 90 דקות נוספות.

אין צוות, אין קהילה?

מנהלי הקהילה הם חלק בלתי נפרד מחלל העבודה המשותף. הם אלה שמאפשרים אינטראקציות בין ממברים, הם אלה שנותנים למתחם מגע אישי, והם אלה שמוודאים שהכל פועל בצורה חלקה ביותר. לפעמים מה שגורם לממבר להישאר במתחם העבודה הוא לא הרהיטים או העיצוב הכי עדכני; זה החיוך החם שמקבל אותם בתחילת או בסוף היום.

הקהילה, כפי שאתם כבר יודעים, היא עמוד הליבה של חללי עבודה משותפים. אז מה ההשלכות שיש למקום עבודה לא מאויש שבו מנהלי הקהילה אינם נחוצים?

לדברי מקלאוד, ישנם אנשים שאינם מעוניינים להתרועע בסביבת העבודה שלהם, או שזאת לפחות לא אחת מהעדיפויות שלהם. הגישה של חלל העבודה Home Base מספקת מתחם לאנשים שמעדיפים לעבוד קודם, ולהתחבר מאוחר יותר.

טכנולוגיה ומדרגיות

ל- Home Base יש תוכניות גדולות לעתיד. הם עובדים על לוקיישנים נוספים, כמו גם על מוצרים ושירותים נוספים לכל הלוקיישנים. בנוסף, הם מעוניינים לפתוח סניפים ברחבי העולם, ככל הנראה באיזורים קצת פחות צפויים. המטרה היא לגדול ולהרחיב את בסיס הממברים. המודל שלהם יאפשר להם לצמוח במהרה. על ידי כך שאינם מפעילים צוות במתחמים, הם חוסכים עלויות גבוהות ומשמעותיות שיכולות לסייע בצמיחת ובהתרחבות הרשת.

עדיין מתלבטים באיזה space לבחור?התייעצו עם המומחים שלנו.

   
  • Avater support - אווטר תמיכה