דלג לתוכן

5 צעדים לשימוש בתוכן לצורך שיווק חלל העבודה שלכם

תוכן שיווקי הוא כלי חיוני על מנת להכיר טוב יותר את קהל היעד שלכם, הוא עולה פחות משיווק חיצוני, ולפי מחקרים סטטיסטיים יספק לכם יותר לידים ופניות, משמע – יותר ממברים!

5 צעדים לשימוש בתוכן לצורך שיווק חלל העבודה שלכם

תוכן מקוון הוא כוח שיווקי חזק, שיכול לקדם את הנוכחות של חלל העבודה שלכם בזירת חללי העבודה המשותפים. אסטרטגיית תוכן שיווקי משלבת שימוש בסוגים שונים של תכנים, על מנת לבנות את המודעות למותג חלל העבודה שלכם. זה יכול להתרחש במגוון דרכים: בלוגים, תצוגה חזותית ובמגוון שיטות אחרות המשתלבות עם קהל היעד שלכם.

אז מאיפה מתחילים? עולם שיווק התוכן עלול להיראות מבלבל מעט, אך בגלל שמספר חללי העבודה המשותפים רק ממשיך לגדול, זהו כלי חיוני אשר יעזור לכם להיות בין החזקים בשוק.

הבינו את קהל היעד שלכם

לפני שאתם רוצים להתחיל לשווק את התוכן הרלוונטי לחלל העבודה שלכם, אתם צריכים להבין מה נכון עבור קהל היעד שלכם ולבנות את האסטרטגיה שלכם משם. בנוסף, חשבו מה מייחד את חלל העבודה שלכם ממתחמים אחרים - זה יכול להיות המיקום שלכם, מעורבות בקהילה, שירות ספציפי במתחם, ועוד. מצאו את הייחודיות של חלל העבודה שלכם ואז תמצאו את קהל היעד שצריך את השירותים שאתם מציעים.

מרחב אינטרנטי

כמעט כל תוכן שאתם יוצרים, צריך להתקיים בדומיין שאתם שולטים בו. פרסום תוכן מקוון דרך פלטפורמה שלישית, כמו Facebook או LinkedIn, היא אסטרטגיה שקיים בה הסיכון שהכל ימחק ולא יהיה זמין יותר. אם אין לכם עדיין בלוג, אז פלטפורמות כמו WordPress מציעות הרבה פיצ'רים ומערכות פשוטות לניהול תוכן שיעזרו לכם להתחיל. בנוסף, ישנם המון בלוגים לבחור מהם – זכרו תמיד לבחור באחד כזה שמתאים לעסק שלכם.

כתבו תוכן בעל ערך

מטרתכם היא לספק תוכן בעל ערך אמיתי לקהל היעד שלכם. אל תנצלו זאת כאופציית קידום ומכירה, אלא נסו לספק לקוראים שלכם נקודת מבט אחרת, דבר שיבנה את המוניטין שלכם ויוכיח שאתם מומחים בתעשייה בתחום שלכם. הממברים שלכם הם מקור נהדר של מידע ותוכן – הם יכולים לספק לכם תובנות משמעותיות מהתעשיה שלהם, ציטוטים, מאמרים ואנשי קשר שיכולים להפוך את התוכן שלכם לבולט יותר.

 

ישנן דרכים רבות ושונות להעריך את האפקטיביות של התוכן שלכם: רשתות חברתיות, שיתופים ו"לייקים" הם אינדיקציות טובות. בנוסף, פלטפורמות ניתוח נתונים (לדוגמא, Google Analytics), יכולות לעזור לכם להבין לעומק למה חלק מהקוראים עלולים לא להתחבר לתוכן שלכם.

השתמשו ב – SEO ורשתות חברתיות

השתמשו ברשתות החברתיות על מנת לטפח קשרי לקוחות וקידום התוכן שלכם. שילוב של SEO (אופטימיזציה עבור מנועי חיפוש) ומילות מפתח יכול להשפיע לטובה על הביצועים שלכם בתוצאות החיפוש האורגני.

למעשה, מחקרים מראים שאתרים עם בלוגי תוכן מקבלים מעל 400% יותר דפים במנועי חיפוש מאשר עמודים עסקיים אשר לא מפרסים תוכן בעמוד העיסקי שלהם.

בנוסף, זכרו להגדיל את החשיפה לתוכן שלכם על ידי כך שתבקשו ממכרים לשתפו.

לסיכום

זכרו, לפני שאתם מתחילים לתכנן את אסטרטגיית התוכן השיווקית של חלל העבודה שלכם, עליכם להכיר לעומק את קהל היעד שלכם. שימוש בתוכן שיווקי, אם נעשה נכון, הוא כלי חזק וחסכוני שיכול לעזור לכם למשוך ממברים פוטנציאלים אל חלל העבודה שלכם.

עדיין מתלבטים באיזה space לבחור?התייעצו עם המומחים שלנו.

   
  • Avater support - אווטר תמיכה