דלג לתוכן

למה תוכן שיווקי צריך להיות בעדיפות ראשונה אצל מפעילי חללי עבודה משותפים: שאלות ותשובות עם מומחית התוכן קאט ג'ונסון

אסטרטגית התוכן, קאט ג'ונסון, עוזרת למפעילי חללי עבודה לקדם ולשווק את חלל העבודה שלהם. כדי לעזור לאנשים נוספים, קאט העבירה את המיקוד שלה לחינוך הקבוצתי – שיתוף המיומנויות שלה על מנת ללמד בעלי חללי עבודה כיצד לשווק את המתחמים שלהם בצורה המוצלחת ביותר.

למה תוכן שיווקי צריך להיות בעדיפות ראשונה אצל מפעילי חללי עבודה משותפים: שאלות ותשובות עם מומחית התוכן קאט ג'ונסון

יש נקודה בכל קריירה של פרילנסר שבו הוא מגיע לקיבולת מלאה. כאשר זה קורה, יש שתי אפשרויות – להמשיך עם עומס העבודה וללמוד להגיד "לא" ללקוחות חדשים, או לשנות את הטקטיקה.

קאט ג'ונסון, מומחית בחללי עבודה משותפים ושיווק תוכן, הגיעה לפרשת הדרכים הזאת בעצמה לפני מספר שנים, אבל במקום להפנות את גבה למפעילי חללי עבודה הזקוקים לעזרתה, היא העבירה את המיקוד שלה להכשרה ולחינוך. עכשיו היא משתפת את הכישורים החיוניים שלה ומלמדת את מפעילי חללי העבודה כיצד לשווק את חלל העבודה שלהם בצורה הטובה ביותר, צעד אחר צעד, תוך ניצול של מגוון שיטות אימון כמו הדרכה בשידור חי באינטרנט, פודקאסטים ומדריכים מקוונים.

 בראיון זה קאט הסכימה לענות על מספר שאלות: איך היא גילתה את הנישה שלה, מה הצפי לשנת 2019, ומדוע כל חללי העבודה צריכים לשים בעדיפות ראשונה את שיווק התוכן שלהם.

איך מצאת את הנישה שלך בשיווק תוכן עבור תעשיית חללי העבודה המשותפים?

התאהבתי בתחום חללי העבודה בשלב מוקדם מאוד. בשבילי, זה האיזון המושלם של קהילה, פרודקטיביות ומטרה סופית. במשך שנים, כתבתי על חללי עבודה כפי שהמפרסמים היו מאפשרים לי (וזה לא היה מספיק לטעמי), בסופו של דבר הבנתי שאני בצד הלא נכון של המשוואה – גיליתי שאני יכולה לתרום יותר לפיתוח חללי העבודה מבפנים על ידי מתן עזרה למפעילי החללים המשותפים, לשלב את התוכן והסיפורים שלהם לתוך החללים.

מה עשית קודם לכן?

לפני שנכנסתי לעולם חללי העבודה המשותפים, הייתי סופרת עצמאית שהתמקדה בקהילה, כלכלה משותפת ובפרויקטים של השפעה חברתית. עבודתי התפרסמו במגזינים רבים, למשל,  Mother Jones ו- Yes! Magazine. במשך כמה שנים הייתי סופרת ראשית ב – Shareable. היה לי גם בלוג בו פירסמתי באופן קבוע על פרילנס ופרודקטיביות.

איפה החלל עבודה הקבוע שלך, ואיך הוא תרם לקריירה שלך?

חלל העבודה הקבוע שלי נקרא – NextSpace והוא ממוקם בסנטה קרוז, קליפורניה. בתיאור מוגזם של המקום – NextSpace הוא הכל בשבילי. זה המקום בו למדתי איך לנהל עסק עצמאי, איך לפרסם תוכן באופן יעיל ואיך לדחוף את עצמי מקצועית.

ספרי לנו על ההדרכה האינטרנטית הבאה שלך ומה היא כוללת.

ההדרכה הבאה שלי היא על יצירת לוח תוכן עבור שנת 2019. אורכה 75 דקות ואני מסבירה מדוע מפעילי חללי עבודה משותפים צריכים לוח תוכן שיווקי כדי לשמור על התוכן השיווקי שלהם רלוונטי ומוכר, איך למנף אירועים וארגונים עם קהל היעד שלהם וכיצד ליצור לוח שנה באמצעות כלים שונים. ההדרכה פתוחה לכל מפעילי חללי העבודה וכוללת גם אופציה למענה על שאלות בסוף.

למה בחרת בנושא הספציפי הזה? ואיך זה מתקשר לתוכן שיווקי?

בהדרכות התוכן עבור חללי העבודה, אני דנה על דברים מרכזיים אשר מפעילי חללי העבודה צריכים לדעת כדי ליצור אסטרטגית שיווק תוכן נכונה. לוח תוכן מאלץ אותם לחשוב אסטרטגית על התוכן שלהם ואיך הם יכולים להשתמש בתוכן בצורה הטובה ביותר כדי למשוך אליך תנועה וממברים, ובנוסף כיצד לחזק ולייחד את מותג חלל העבודה שלהם.

למפעילי חלל עבודה יש המון דברים להתעסק בהם. למה הם צריכים לפנות זמן גם עבור תוכן שיווקי?

כיוון שלתוכן שיווקי יש השפעה גדולה ורבה. התוכן הוא זול יחסית ומאפשר להם להכנס לתחרות הגדולה עם חללי עבודה משותפים אחרים, בעלי תקציב גדול יותר. עם התוכן הנכון תוכלו לפנות לקהל היעד שלכם עם דיוק מדהים למדי. זוהי גם הדרך המושלמת לשווק את הסיפור והערכים של חלל העבודה שלכם. אני תמיד אומרת לאנשים ששיווק התוכן צריך להיות בעדיפות סדר הפעילויות בחלל העבודה שלהם – זה באמת ממש חשוב.

מלבד פוסטים בבלוגים, אילו דרכים אחרות של שיווק תוכן יש למפעילי חללי עבודה לקחת בחשבון ביומני התוכן שלהם?

התוכן כולל את כל מה שאתם מכניסים לתוכו. אנחנו נוטים לחשוב על פוסטים בבלוג, וזה המקום בו רוב המיקוד שלי נמצא, אבל תוכן יכול להיות גם וידאו, פודקאסט, עלונים, קבוצות פייסבוק, אינסטגרם ו-LinkedIn .

ניתן גם לשנות את התוכן עבור הפלטפורמות השונות בהן אתם משתמשים. לדוגמה, אם אתם יוצרים רשימת משאבים בבלוג, אתם יכולים לשתף את עיקרי הדברים גם באינסטגרם, במייל או בפודקאסט. עם זאת, אני מציעה שתתאימו אישית את התוכן עבור כל פלטפורמה בה אתם משתמשים, כך שגולשים לא יראו את אותו הפוסט על פני כל רשתות הפירסום שלכם. אתם רוצה לתת לאנשים סיבה לעקוב אחריכם בטוויטר, LinkedIn, פייסבוק, אינסטגרם וכ"ו. אם תפרסמו  את אותו התוכן בכל הפלטפורמות, אין להם שום תמריץ לעשות זאת.

מה הם שלושת הדברים העיקריים שאת מצפה מהמשתמשים לקחת איתם אחרי מפגש הדרכה?

המשתתפים בהדרכה יסיימו אותה עם רשימה של רעיונות מועילים עבור שיווק תוכן לחלל העבודה שלהם. תחילה, יבינו כיצד למנף את הארגונים והאירועים כדי להרחיב משמעותית את הטווח השיווקי שלהם. בנוסף, יבינו כיצד ליצור לוח תוכן עבור חלל העבודה שלהם. ולבסוף, יקבלו תבניות כדי לעזור להם להתחיל, ובתקווה גם הרבה השראה כדי ליצור תוכן נהדר המסייע להם להגיע למטרות השיווקיות שלהם.

בהסתכלות קדימה, עם אילו נושאים אחרים של תוכן שיווקי את מתכננת להתעסק איתם בשנת 2019?

ההדרכה בינואר היא על יצירת פרופיל לממברים. מפעילי חללי עבודה רבים נוטים לעשות פרופילים לממברים שלהם, דבר שחשוב שייעשה בצורה הנכונה. לעיתים קרובות, הפרופילים לא מצליחים למשוך ממברים פוטנציאלים והם לא באמת יעילים. בהדרכה אני אשתף בדרך מעולה כיצד להפוך את הפרופילים לכאלה המסייעים ומועילים לממברים, ובנוסף גם יסייעו למפעילי חללי עבודה עם מטרות השיווק שלהם.

 

גם באתר שלנו תוכלו לקנות תוכן שיווקי כדי לקדם את חללי העבודה שלכם.

תמורת 3,000 ש"ח תוכלו לרכוש כתבה ממומנת, אשר תקודם באתר ספייסינג, בפייסבוק ובאינסטגרם, והיא תוביל לכרטיס המתחם שלכם.

עדיין מתלבטים באיזה space לבחור?התייעצו עם המומחים שלנו.

   
  • Avater support - אווטר תמיכה