דלג לתוכן

ממעונות הקולג' לרשת גלובלית של קו-ליבינג - סיפורה של רנט24

4 שנים לאחר הקמתה, החברה הגרמנית Rent24 מפעילה כ – 55 מקומות ברחבי העולם של חללי עבודה משותפים ו – co-living, מה הוא סוד הצלחתה?

ממעונות הקולג' לרשת גלובלית של קו-ליבינג - סיפורה של רנט24

בשנה שעברה, חברת רנט24 הכריזה על תוכניות שאפתניות כדי להרחיב במהירות את חללי העבודה המשותפים באירופה. באותה העת, לחברה היו כ – 45 חללים ברחבי העולם ובנוסף רכשה את הרוב החללים המיועדים להיות חללי עבודה משותפים בלונדון. רכישה זו נקבעה כנקודת המוצא של רנט24, אשר מתכננת לפתוח עוד 45 חללי עבודה משותפים בבריטניה ואירלנד במהלך השלוש שנים הקרובות.

המותג הצהיר כי מתכנן להתרחב גם בזירה הבינלאומית, עם שאיפות לפתוח יותר מ – 185 מקומות פעילים ברחבי העולם עד שנת 2020, מה שהופך אותו לאחד מהקהילות הבינלאומיות הגדולות בעולם של עסקים ופרילנסרים.

איך מתנהלות תוכניות ההשכרה?

כיום פועלת החברה ב – 55 לוקישנים ברחבי גרמניה, בריטניה, סרביה, הולנד, אוקראינה, קרואטיה, רוסיה, ישראל וארצות הברית.

רנט24 נוסדה רק לפני 4 שנים, וצברה כמות ניכרת של מרחבים עבור Coworking  ו – Co-living, הישג שהחל בשנת 2015 עם המנכ"ל והמייסד רוברט בוקביץ'.

בוקביץ' הוא שחקן כדורסל לשעבר ויזם סדרתי, וקבע "לקחת את קוורקינג לרמה חדשה" על ידי שילוב של מותג הקו-ורקינג עם האווירה הבייתית, אשר בסופו של דבר הוביל למודל חללי העבודה המושתפים וה – co-living.

"בשלוש השנים שחלפו מאז קיומה, רנט24 הרחיבה את קונספט חללי העבודה המשותפים ו Co-living על ידי שילוב של עבודה, פנאי ובידור" אומר בוקביץ', שהרעיון של הקו-ליבינג הגיע מהמעונות הצנועים בקולג' במכללה בארה"ב, אחרי שנים רבות בוקביץ' החל לפתח את הרעיון, לאחר שובו לברלין. תחילה התמקד בקו-וורקינג ובשנת 2015 הקים את חברת rent24 והחליט להתמקד רק בחללי עבודה.

לגבי הקו-ליבינג, רנט24 שואפת להפוך לחברה המספקת שירות בכלל תחומי החיים, על ידי שילוב סביבת עבודה עם דברים מהותיים אחרים כמו חדרי כושר ומוצרי אוכל.

"למרות זאת, לא כל המקומות מתאימים הן לעבודה והן לקו-ליבינג", אומר בוקביץ'. "הצוות שלנו מעריך מיקומים פוטנציאליים בזהירות, בהתאם לקריטריונים שהוגדרו קודם לכן. כרגע אנחנו מתכננים ומפעילים שישה חללי קו-ליבינג, ויש עוד כמה שנמצאים בדרך".

הצמיחה העצומה של חללי עבודה משותפים ידועים ומוכרים, אבל מה לגבי הקו-ליבינג?

חברת KTGY, המפעילה משרדי אדריכלות ברחבי ארה"ב טוענת כי תחום הדיור המשותף גדל במהירות ובפופולריות. השימוש הגובר והסתמכות היתר בשירותי הדיגיטל הוא למעשה ההוכחה כי ישנו צורך "להתחבר באופן לא מקוון", דבר המצביע על כך שקו-ליבינג יכול למלא רבים מן המאפיינים החשובים ביותר שצמחו מחללי העבודה המשותפים: סביבות חברתיות והתמקדות בקהילה, המסייעות לאנשים ליצור יחסים משמעותיים ולהכות בבדידות ובבידוד."אני צופים לביקוש גבוה לקו-ליבינג שלנו, עם שיעורי תפוסה גבוהים. אנו מאמינים כי שוק הקו-ליבינג העולמי ימשיך לצמוח. כחברה, אנו נמשיך עם הרחבת מיקומי הקו-ליבינג שלנו לאורך 2019 ומעבר".

נכון לעכשיו, rent24 בתהליך של פתיחת שש מקומות של חללי עבודה משותפים וקו-ליבינג בהמבורג, אשר מוגדר להיות אחד הגדולים מסוגו בגרמניה. זה הישג מרשים למדי עבור חברה צעירה. חלק מהסיבות להצלחתה היא כי החברה אינה פועלת לבד, ומחפשת שותפויות כדי לאפשר למותג לעבור למגזרים חדשים. כמובן ששותפויות מקומיות – כמו הקישור של rent24 עם The Brew בלונדון עוזר לחברה לחצות גבולות ולהתרחב למקומות ותרבויות שונות. " השותפות עם המפעילים הקיימים סיפקה לנו מומחיות מקומית חשובה, ואנחנו רוצים להמשיך לצמוח ביחד".

במבט קדימה, לרנט24 אין שום תוכניות להאט, ומצפה להכריז על מיקומים חדשים נוספים בקרוב,

" אנחנו רוצים לחזק את נוכחותנו בארה"ב ולהוסיף יבשות חדשות להישגים שלנו"

עדיין מתלבטים באיזה space לבחור?התייעצו עם המומחים שלנו.

   
  • Avater support - אווטר תמיכה