דלג לתוכן

Micro – Coworking : האם זה השלב הבא של חללי העבודה המשותפים?

גישת המיקרו קוורקינג מציעה שירותים גמישים אף יותר מזו של חללי העבודה המשותפים, ללא כל מחויבות לסביבת העבודה המשותפת. Homebase היא פלטפורמה שמקורה בגישת המיקרו קוורקינג, אשר מאפשרת למשתמשים לרכוש קרדיטים, אותם הם יכולים להחליף מאוחר יותר ליום עבודה בחלל משותף. מנכ"ל ומייסד הרעיון, דארן בקנר, מסביר מאיפה הגיע הרעיון וכיצד הוא עובד.

 Micro – Coworking : האם זה השלב הבא של חללי העבודה המשותפים?

Workfrom, פלטפורמה המחברת אנשים עם מקומות עבודה נגישים כמו בתי קפה, ספריות, חללי עבודה משותפים ומסעדות, השיקה מוצר חדש: Homebase. דארן בקנר, מנכ"ל ומייסד הפלטפורמה טוען כי קיים פער בגישת חללי העבודה המשותפים הקיימים, ושהם לא באמת נגישים לכולם. רוב המשתמשים של Workfrom הם פרילנסרים, עובדים מרחוק ויזמים שזקוקים לגמישות רבה יותר כדי לנצל את ההיתרון של שטח לפי דרישה.

שיטת הכלכלה לפי דרישה גדלה באופן דרמטי מאז שנת 2010. בשנת 2017, השיטה קיבלה כ - 57 מיליון דולר במימון. חללי העבודה המשותפים ומרחבי העבודה הגמישים ממלאים את תפקידם בפלטפורמות כגון Workfrom, Deskpass ו- Croissant: " אלו הן חברות המספקות אפליקציה המציגה להן את הדרישה במכשירים ניידים, אך ממלאות את הביקוש באמצעות שירותים לא מקוונים".למרות שחברות אלו מקלות על הגישה לחללי העבודה המשותפים, הן לא פועלות ב - 100% לפי דרישה – אנשים צריכים להירשם, לרכוש חברות או לתכנן ולתזמן את הביקור שלהם: להזמין משרד פרטי או חדר ישיבות. בקנר אומר שכאשר הם הביטו בנתונים של Workfrom ודיברו עם המשתמשים שלה, היה מרכיב אחד חסר – גמישות, או לפחות גמישות רבה יותר.

Micro-coworking: גמישות נוספת עבור שטח לפי דרישה.

"החדשנות האמיתית עם Homebase היא שזה שוק דו צדדי. המארחים והשותפים שיש להם שטח לא מנוצל יכולים להציע את החלל להקהילה על פי דרישה וללא התחייבות. משתמשי הפלטפורמה לא צריכים להירשם, לרכוש חברויות או תוכניות, לחתום על חוזים ואין עמלות חוזרות". משתמשי Homebase יכולים לרכוש מראש קרדיטים שאותם הם יכולים להחליף מאוחר יותר עבור שטח השכרה, קרדיט אחד מספק גישה לסביבת עבודה למשך יום שלם. מחירי הקרדיטים יכולים להשתנות לפי אזור, אבל בפרוטלנד, שם התקיים פילוט של המיקרו קוורקינג עם חברת WEWORK העולמית, כל קרדיט נמכר עבור 15 דולר בלבד. חברת Homebase סיפקה למעלה מ – 300 ביקורים חדשים בווי-וורק בתוך פחות מ – 6 חודשים.

 

Homebase כיום מגדילה את השטחים הזמינים שלה בפרוטלנד עם תוכניות להגדיל את חוויית המיקרו קוורקינג גם לשווקים אחרים בארה"ב לאורך שנת 2019, החל בלוס אנג'לס, סן פרנסיסקו, אוסטין וסיאטל. לבקנר יש גם תוכניות להתרחב באופן בינלאומי לאחר שהפלטפורמה תתגבש בארצות הברית. לדברי בקנר, בקהילה כולה יש מעל 100,000 אנשים רשומים. בעוד שהעבודה ממשיכה להתרחק מהמשרד, שטח על פי דרישה יתחיל להיות יותר ויותר הכרחי. עבור מפעילי ה – Coworking, זוהי הזדמנות מצוינת לנצל שטח לא פעיל לשימוש רווחי.

עדיין מתלבטים באיזה space לבחור?התייעצו עם המומחים שלנו.

   
  • Avater support - אווטר תמיכה