דלג לתוכן

3 אסטרטגיות יעילות בעלות תקציב נמוך למשיכת שוכרים חדשים

חללי עבודה משותפים מתרכזים באנשים, אז אם אתם מנהלים חלל עבודה משותף, סביר להניח שאחת מהעדיפויות העליונות שלכם היא למשוך כמה שיותר ממברים למתחם שלכם. ככל שמספר חללי העבודה המשותפים בעולם עולה, השאלה של איך למשוך ממברים חדשים הופכת ליותר פופולרית.

3 אסטרטגיות יעילות בעלות תקציב נמוך למשיכת שוכרים חדשים

משיכת שוכרים חדשים לחלל עבודה היא אחד האתגרים הנפוצים ביותר שעומדים בפני מפעילי מתחמים; לפני מספר שנים מפעילי מתחמים התקשו למשוך ממברים חדשים מפני שלא היתה מודעות ליתרונות של חללי עבודה משותפים. כיום, שקוורקינג נחשב חלק מהמיינסטרים, מפעילי מתחמים עדין נאבקים במציאת דרכים יעילות למשוך לקוחות חדשים. למרבה המזל, ישנן כמה דרכים עבור מפעילי חללי עבודה משותפים למשוך לקוחות חדשים מבלי להשקיע הון בקמפיינים שיווקיים.

נישה

חללי עבודה נישתיים ממלאים צורך מאוד ספציפי, אך הם גם מסייעים למפעילים לפתח ולייחד מותג חזק שמתאים באופן הדוק לצורכי הליבה של הלקוחות שלו. מפעילי חללי עבודה משותפים מתמקדים בנישות שונות במטרה להבדיל את עצמם ממתחמים אחרים ומציעים אופציות נישתיות שונות כאמצעי למשיכת לקוחות. גלו מה הן הנקודות החזקות ביותר של המתחם שלכם והתמקדו בפיתוחן עוד יותר. 

כיום יש חללי עבודה משותפים המיועדים למוזיקאים, עורכי דין, רופאים, נשים, הורים, שפים, עסקי קנאביס, מפתחים וכו'. למרות שמפעילי חללי עבודה נישתיים עלולים להיקלע לסיכונים שאין לבעלי חללי עבודה אחרים, ההיתרון הבולט שלהם הוא התאמת הציוד במתחם לקהל אליו הוא מיועד.

תוכן

תוכן שיווקי צריך להיות בראש סדר העדיפויות עבור מפעילי חללי עבודה משותפים בתקווה למשוך ממברים חדשים אל המתחם שלהם. על ידי יצירת תוכן שיווקי חללי עבודה יכולים לקדם ולשווק את המתחם שלהם ולהגיע אל קהל היעד שלהם בעלות מינימלית. 

התוכן כולל את כל מה שאתם מכניסים לתוכו - תוכן אינו רק המילה הכתובה. עם מגוון רחב של פלטפורמות חברתיות כיום, תוכן יכול להיות פוסט בבלוג, מאמר, קבוצות פייסבוק, זה יכול להיות תמונה או GIF, וידאו או פודקאסט, דוא"ל ועוד. ניתן גם לשנות את התוכן עבור הפלטפורמות השונות בהן אתם משתמשים, לא כל מה שיעבוד בפלטפורמה אחת יעבוד גם באחרת.

אירועים

ולא, הכוונה היא לא לאירועים לקהילת המתחם כמו ארוחות בוקר והאפי אוורים. אירועים כאלה יעזרו לכם לחבר בין הממברים שכבר קיימים במתחם, אבל לא יעזרו לכם למשוך ממברים חדשים לדלת שלכם. עריכת אירועים לממברים ולאורחים חיצוניים הינה אסטרטגיה מועילה להגדלת התנועה במתחם העבודה שלכם.

עריכת אירועים לא תמשוך למתחם שלכם ממברים חדשים בין לילה, אך אירועים שאליהם מוזמנים אורחים חיצוניים עוזרים בבניית קהילה ותומכים באסטרטגיית השיווק של המתחם לטווח הארוך. על מנת לערוך אירועים מוצלחים עוד יותר, שקלו שיתופי פעולה עם עסקים וארגונים מקומיים. שיתופי פעולה אלו יבטיחו שאנשים רבים יותר ממה שהזמנתם אישית יקבלו הזמנה לאירוע. 

עדיין מתלבטים באיזה space לבחור?התייעצו עם המומחים שלנו.

   
  • Avater support - אווטר תמיכה