דלג לתוכן

5 דרכים קלות לשפר את בריאותכם בעבודה

כאשר הקווים בין העבודה לחיי היום יום מתערבבים, אנשים וחברות כאחד מעדיפים כעת לשים את בריאות עובדיהם במקום הראשון. בחירות קפדניות במזון הנכנס לגופם והישארות בבית כשאתה חולה הן כמה מהדרכים הפשוטות ועם זאת היעילות לשיפור בריאות העובדים בעבודה.

5 דרכים קלות לשפר את בריאותכם בעבודה

למרות שיום העבודה המסורתי מ – 9:00-17:00 הולך ונעלם, אנשים ממשיכים לבלות כמות משמעותית מזמנם במקום העבודה. ככל שהקווים בין העבודה לחיים מיטשטשים יותר ויותר, אנשים וחברות כאחד נותנים כעת עדיפות לבריאות עובדיהם.
אמנם יש הרבה דוגמאות למה חברות יכולות לעשות כדי לשפר את רווחת העובדים שלהן, אך יש גם דברים רבים שעובדים יכולים לעשות בעצמם כדי לוודא שהם נשארים בריאים בעבודה.

5 טיפים לשמירה על הבריאות במקום העבודה

1. שים לב למה ומתי אתה אוכל – למרות שמפתה לחפש חטיף שוקולד או סוכרים כשעייפים או נמצאים תחת לחץ רב, אך זה יכול להשפיע לרעה על הנפש והגוף שלכם. חטיפים מסוכרים יכולים לגרום לכם להיות מהירים ואנרגטיים למדיי, אך הם מובלים באותה מהירות גם להתרסקות, כאשר חוזרת לפעולה קוגניטיבית מופחתת – ומשאירה אתכם עייפים עוד יותר. יתר על כן, מאכלים לא בריאים משמעותם גם הרבה קלוריות נוספות שלא בהכרח צריך לצרוך ביום.

בנוסף, גם אם אין לך זמן לחזור הביתה ולאכול ארוחת צהריים, שקול להביא איתך את ארוחת הצהריים שלך לפחות כמה פעמים בשבוע, זה לא רק יכול לעזור לך לחסוך הרבה כסף, אלא יש סיכוי גבוה יותר שתאכל ארוחה בריאה ומאוזנת מאשר אם תרכוש אוכל בחוץ.

2. שתה מים – לפעמים, תחושות רעב או עייפות נגרמות כתוצאה מהתייבשות. וודא כי אתה שותה הרבה מים כשאתה במשרד כדי למנוע עייפות וכאבי ראש. מים רבים יכולים להעניק דחיפה אנרגטית ותורמים להרגשה רעננה וממוקדת.

יובש בפה, עייפות, פחות צורך ללכת להתפנות, כאבי ראש וחוסר ריכוז יכולים להיות סימנים להתייבשות.

3. המשך לנוע – אל תשאר דבוק לשולחן שלך כל היום. ישיבה היא העישון החדש – איגוד הלב האמריקני מצא כי ישיבה ממושכת מתקשרת לתמותה בקרב מבוגרים. בנוסף, ארגון הבריאות העולמי דיווח על מגמה עולמית בפעילות גופנית לא מספקת.

נקיטת הפסקות קבועות להליכה או למתיחות יכולה לשפר את הבריאות הגופנית. בנוסף ניתן להוסיף גם התראות בטלפון או במחשב כדי להזכיר לך לקום ולעזוב את שולחן העבודה.

4. הימנעו מעמיתים לעבודה המגיעים חולים – לא כל האנשים מעוניינים להישאר בבית כשהם חולים, ולא כל החברות מאפשרות לעובדים להישאר בבית במצב זה. לכן, כאשר עמית לעבודה חולה ונכנס לעבודה, נסה לשמור על מרחק ותשדל לעבוד מהבית אם אתה חולה מאשר להגיע לעבודה.

5. ניהול לחץ יעיל –  יכול להשפיע לטובה על בריאותכם הגופנית. רמות מתח גבוהות עלולות להוביל לשחיקה ומתח בגוף, ועלולות להשפיע לרעה על מערכת החיסון בין היתר. בהתחשב בכך שלחץ הפך לגורם קבוע בכוח העבודה המודרני, חשוב שיהיו במקום אסטרטגיות שיכולות להתמודד עם לחץ כדי להישאר בריאים ופרודוקטיביים.

עדיין מתלבטים באיזה space לבחור?התייעצו עם המומחים שלנו.

   
  • Avater support - אווטר תמיכה