דלג לתוכן

חדרי ישיבות להשכרה קצרת מועד: כל היתרונות

כמה פעמים מצאתם את עצמכם מנסים לאלתר מקום מפגש רב משתתפים ללא הצלחה? חדרי ישיבות מאובזרים ופרטיים מהווים פיתרון נוח וזמין להשכרה קצרת מועד.

חדרי ישיבות להשכרה קצרת מועד: כל היתרונות

כמה פעמים מצאתם את עצמכם מנסים לאלתר מקום מפגש רב משתתפים ללא הצלחה? המשרד צפוף מדי, בית הקפה השכונתי רועש מדי ובכל מקרה רציתם אפשרות להצגת מצגות, פרטיות מירבית ונוחות לכל המשתתפים. כיום, רוב מתחמי חללי העבודה מכילים בתוכם גם חדרי ישיבות בגדלים שונים, המאפשרים לעצמאיים או לחברות השוכרות חללי עבודה במתחם, להשתמש בחדרי הישיבות במתחם לפי דרישה ובתמחור משתנה.

 

לאחרונה, בדומה למגמה העולמית, מספר מתחמים פתחו את האפשרות לשכור חדרי ישיבות גם למשתמשים חיצוניים, שאינם שוכרים חללי עבודה במתחמם. פרילנסרים, עצמאיים, סטארטאפים קטנים וחברות קטנות, אנשי מקצוע שעובדים מהבית, מבית הקפה או אפילו במשרדים קבועים ומחפשים פתרונות לקיום ישיבות רבות משתתפים, יכולים כיום להשתמש בשירות זה במתחם הקרוב אליהם.

 

ריכזנו את כל היתרונות להשכרה קצרת מועד של חדרי ישיבות במתחמי חללי עבודה:

 

 

1. חסכון כלכלי: אין צורך לשלם בעבור שכירות של חדר ישיבות קבוע לחודש שלם, אם אנו משתמשים בו שעות ספורות בלבד במהלך תקופה זו.

 

2. גמישות: בהשכרה ישירה מול מתחם חללי העבודה, ניתן לשלם לפי שעה או יום, לפי גודל חדר הישיבות המותאם למספר המשתתפים, לפי השעות הנדרשות לנו באמת.

 

3. פרטיות: ישנן לא מעט פגישות וישיבות שאנו מעדיפים שיתקיימו בפרטיות מלאה, לא במשרדים הקבועים שלנו ובוודאי שלא בבתי קפה פתוחים. שמירה על דיסקרטיות יכולה להיות קריטית בפגישות עם משקיעים, בישיבות עם ראשי צוותים, ובמפגשים עסקיים שונים.

 

4. רושם: אין ספק כי משרד מתוחזק היטב, עם ריהוט משרדי חדיש, מקרן או מסך ידידותיים למשתמש, אינטרנט מהיר ונוף מרשים, מעניקים רושם ראשוני חיובי לכם ולחברה שלכם.

 

5. הזמנה קלה ומהירה: ניתן לבצע הזמנת חדר ישיבות בקלות ובמהירות דרך האתר. כל שעליכם לעשות הוא להזין את המועדים הרצויים לכם, טווחי השעות, כמות משתתפים והעדפות מיוחדות, ונציג המתחם יחזור אליכם לסגירת חדר הישיבות המתאים לכם.

 

אם כך, בפעם הבאה שמגיעים אליכם אורחים מחו״ל או לפני פרזנטציה חשובה, תוכלו להכנס לקישור ולהזמין חדר ישיבות המתאים לכם בדיוק.

עדיין מתלבטים באיזה space לבחור?התייעצו עם המומחים שלנו.

   
  • Avater support - אווטר תמיכה