דלג לתוכן

בייחוד עכשיו- חללי עבודה משותפים

וירוס הקורונה העמיד בפני כולנו אתגרים, ואנחנו אומרים, בואו נהפוך את האתגר להזדמנות, הזדמנות להכיר את חללי העבודה המשותפים ולהנות מכל השפע שמציעים, תוך שמירה על כל כללי הבריאות, והבטחת שקט כלכלי.

בייחוד עכשיו- חללי עבודה משותפים

וירוס הקורונה הכריח רבים מאיתנו, אשר רגילים לקום כל בוקר, להתארגן לעבודה, לפגוש בעמיתנו, לעבוד בסביבה מפרה ופורייה, להסתגל לעבודה מהבית, להישאר בטרנינג ובשיער לא מסורק וחשופים לאינספור הסחות דעת ופיתויים.

ובאופן לא מפתיע, המשבר הבריאותי הביא עימו גידול בביקוש למרחבים גמישים.

 

חללי העבודה המשותפים- מאפשרים לנו לעבוד קרוב לבית אך לא בבית.

יכול להיות שגיליתם שלעבוד מהבית זה אפשרי, אך האם אפקטיבי ויעיל באותה מידה?
אי אפשר להתעלם מן ההבנה כי עבודה קרובה לבית, אך לאו דווקא בבית היא מועילה יותר.
מרביתם הגדול של חללי העבודה המשותפים נמצאים באזורים נגישים במיוחד, גם למי שנעזר בשירותי התחבורה הציבורית, והופכים את ההגעה אליהם לקלה ונוחה.
לא רק המיקום, גם התנאים האופטימליים שמציעים חללי העבודה המשותפים, מביאים איתם יתרונות מרובים, ובהם יתרונות בריאותיים אשר בימים אלו נמצאים בראש סדר העדיפויות.

חללי העבודה המשותפים, העומדים בתו התקן הסגול, מבטיחים שמירה על בריאות הבאים, כאשר האינטרס של חללי העבודה לשמור על אמון לקוחותיהם מובילים להקפדה דווקנית בתקנות, ואף למעלה מכך, ואנו מרוויחים מכך.



בחללי העבודה תמצאו לרוב עמדות לחיטוי הידיים, הקפדה על ריחוק פיסי, צמצום הקיבולת במרחב המשותף, מדידת חום לכל נכנס והצהרת בריאות, שימוש בכלים סטריליים, והכל בליווי חיוך.

חללי העבודה המשותפים- יציבות ללא התחייבות.


לא רק החשש הבריאותי הוא עננה מעל ראשנו בימים אלו, הרי שהחשש הכלכלי השפיע על כולנו.

כמעט מחצית מהאוכלוסיה הישראלית דיווחו כי מצבם הכלכלי נפגע.

כולנו התרגשנו למראה ההודעות מהמשכירים המוותרים על חלק מהשכירויות, אך מעטי מעט משוכרי המשרדים זכו להבנה ולהתייחסות כאשר חלק נכבד מן המשרדים נותרו מיותמים, אך ההוצאות המשיכו.

דווקא חללי העבודה המשותפים, המאפשרים לבאים לחוות שיגרה ויציבות, ובאותה נשימה מאפשרים מסלולים ללא התחייבות, או התחייבות קצרת טווח הם הפתרון הברור בימים אלו של חוסר וודאות.

האפשרות לשוב לשגרה יומית, האפשרות לפגוש באנשים תוך שמירה על בריאותנו, וכל זאת ללא החשש הכלכלי בהתקשרות בהתחייבויות ארוכות טווח, ובייחוד כשהחשש לגל שני מרחף מעלינו, הופכים את חללי העבודה המשותפים לצעד הנכון בימים אלו, וברגע שתגיעו, כנראה שכבר לא תעזבו.

עדיין מתלבטים באיזה space לבחור?התייעצו עם המומחים שלנו.

   
  • Avater support - אווטר תמיכה